Leksands IF-podden: Inför Rögle hemma med "Frallan"
Publicerad: 2020-10-16
Podcast
Patric Skoglund snackar tillsammans med den rutinerade backen Johan Fransson upp matchen mot Rögle. "Frallan" som för tillfället är utanför laget då han håller på att läka en skada ger sin syn på årets trupp och pratar om frustrationen när det inte går som man själv vill att det ska gå.

Länk till iTunes
Länk till Spotify
Länk till Acast

Tyvärr sätter Covid-19 fortsatt stopp för en folkfest i Tegera Arena. Men i vårt försök att ge er en chans att komma närmre in på laget erbjuder vi nu en inför match podd där vi snackar upp hemmamatcherna och bjuder på senaste nytt.

Vi är extremt ödmjuka och tacksamma inför det stöd vi får, som inte minst tagit sitt uttryck genom alla mail, telefonsamtal och kommentarer med frågor om hur man kan stötta Leksands IF ekonomiskt. Eftersom efterfrågan att hjälpa Leksands IF varit stor har vi tagit fram ett swishnummer samt kontonummer ifall du vill bidra till föreningen trots att du inte kan vara på plats. Du väljer själv om, eller hur mycket, du vill skänka till föreningen. Alla extrainslag inför och runt matcher finns tillgängliga att ta del av öppet, och det är helt valfritt att skänka en slant.

Exempel på stödbiljetter LIF-RBK 17 oktober:
Stödbiljett grund 50 kr
Stödbiljett lite extra 150 kr
Stödbiljett extra allt 300 kr

Swishnummer: 123 074 71 21 - Ange text "stöd" i swishmeddelandet
Kontonummer: 8187-7, 4 303 166-5 (Leksands Sparbank)

Musik: Westannor - Skrynklug Puck

Fredrik Eklund