Unikt tillfälle att se Leksands IFs herrlag under försäsongen 2020!
Publicerad: 2020-09-01
Biljettauktion
Leksands IF har fått tillstånd av polismyndigheten att ta in 50 åskådare vid träningsmatchen mot Brynäs IF i Tegera Arena torsdagen den 10 september. Samtliga biljettpaket till matchen kommer att auktioneras var för sig, och det är alltså 50 st biljettpaket i auktionen. Biljettpaketen har utropstid mellan 13:55-18:00 lördagen den 5 september.

Det beslut som regeringen tidigare i våras klubbade igenom innebär förbud mot allmänna sammankomster och offentliga tillställningar med mer än 50 personer. Under förra veckan meddelade regeringen att man kommer att se över möjligheter till undantag från begräsningen på 50 personer för bland annat kultur- och idrottsevenemang. Ett sådant beslut kan dock träda i kraft tidigast den 1 oktober.

Leksands IF har dock fått tillstånd av polismyndigheten att ta in 50 åskådare vid herrlagets träningsmatch mot Brynäs IF i Tegera Arena torsdagen den 10 september. Biljetterna till matchen kommer att auktioneras ut var för sig och i varje biljettpaket ingår, förutom matchbiljetten, även en trerätters middag i Star Restaurang samt uppsnack och pausintervjuer i samband med matchen. Dessutom finns möjligheten att vinna en signerad replikatröja för säsongen.

I varje biljettpaket ingår:
-Matchbiljett till LIF-BIF 10 september 2020
-Trerätters meny i Star Restaurang (exkl. dryck som betalas på plats)
-Uppsnack inför matchen med Thomas "Tjomme" Johansson och Björn Hellkvist i Star Restaurang
-Hemlig gäst inför matchen
-Utlottning av fem stycken signerade replikatröjor bland de 50 åskådarna
-Paussnack i restaurangen

Utropspriset för varje biljettpaket är 800 kr, vilket är ordinarie pris för en restaurangbiljett i samband med herrlagets hemmamatcher. Denna möjlighet att se Leksands IF live inför den kommande SHL-säsongen är alltså helt unik!

För att lägga ett bud krävs det att du skapar en inloggning till auktionssidan. Ifall du tidigare varit med och lagt bud i våra auktioner, till exempel på matchanvända tröjor, använder du samma inloggning som tidigare. Har du glömt ditt lösenord klickar du på "Glömt lösenord" under inloggningsformuläret. Bredvid "Glömt lösenord" finns även en länk "Problem med att logga in" där du kan se information ifall du har problem att logga in. Om du upplever problem med att skapa konto eller lägga bud, kontakta Richard Brasar på mail [email protected].

Biljettpaketen har utropstid var femte minut, mellan klockan 13:55-18:00 lördagen den 5 september. Lycka till i din budgivning!

Här kommer du till auktionen

Richard Brasar