Förlängde först av alla
Publicerad: 2019-05-12
Biljett
Det ser ut att bli tuff konkurrens om platserna, även på läktaren denna säsong. Vi går mot rekord i antal sålda säsongskort, och en som verkligen var på hugget denna gång var Petter Hedén från Älvdalen, som förlängde sitt säsongskort först av alla. – Jag har en bra plats som jag gärna vill behålla, säger Petter, som har haft säsongskort i två år.

Leksing har han dock varit hela livet.
– Jag tror att jag föddes till det och jag är leksing tills jag dör.

Ditt bästa LIF-minne?
– Sista matchen den gångna säsongen så klart, och att jag fick träffa spelarna i Tegera efteråt.

Det bästa med att ha säsongskort?
– Att man slipper köer och att man alltid har en biljett. Hockey skall upplevas live!

Vad tror du om säsongen som väntar?
– Jag hoppas på det bästa, naturligtvis. Det kommer att bli många roliga matcher framöver.

SÄKRA DIN PLATS, DU MED!

Som säsongskortsinnehavare säkrar du din plats i arenan från första till sista match. Alla grundseriematcher samt eventuella slutspels- eller kvalmatcher ingår alltså.
Alla säsongskortsinnehavare får även en kupong med 30% rabatt i souvenirshopen under ett specifikt tillfälle under säsongen. Liksom tidigare år kommer du att bjudas in till en säsongskortsträff, och det kommer att ordnas en säsongskortsresa till en bortamatch. I år får du även ett unikt säsongskort i plast, hundraårssäsongen till ära. Det är ju nämligen inte vilken säsong som helst som vi har framför oss. Utöver comebacken till SHL är det även så att säsongen 2019/2020 innebär att Leksands IF firar hundra år som förening! En jubileumssäsong som väl ingen vill missa.

Läs mer och boka ditt säsongskort här

Lagbygget

Hur länge har du haft säsongskort? Skicka ett mejl till [email protected] och berätta, så kanske vi kontaktar dig för en intervju.

Elin Broman