LIF-dagen på Leksand Sommarland 29 juni
Publicerad: 2019-06-25
LIF-Dagen
Lördagen den 29 juni är det återigen dags för den populära LIF-dagen på Leksand Sommarland med massor av aktiviteter för hela familjen. Dessutom går alla biljettintäkter under dagen till Leksands IF!

Lördagen den 29 juni är det LIF-dagen på Leksand Sommarland där parken håller öppet med sitt ordinarie stora utbud av bad och aktiviteter för alla åldrar. Dessutom finns givetvis Leksands IF på plats med egna aktiviteter, spelare från såväl dam- som herrlag intervjuas och dessutom kan du utmana spelarna i tävlingar eller få din favoritspelares autograf.

10.00 – Sommarland öppnar
10.00 – Souvenirshopen är på plats
10.00 – Tipspromenad startar (i potten finns fina priser)
13.00 – Godisregn med LIFFE från scenen
13.05 – Intervjuer med spelare från såväl dam- som herrlag
14.00 – Autografskrivning
14.00 – Utmana någon av spelarna på vem som skjuter hårdast, prickskjuter bäst, jonglerar med klubba och boll/puck flest gånger
15.00 – Vi stänger inlämningen av tipspromenaden och rundar av den officiella LIF-dagen
17.00 – Sommarland stänger

Biljetter
För att deltaga på LIF-dagen på Leksand Sommarland den 29 juni krävs det att du införskaffar förköpsbiljett.
Vuxen: 219 kr
Barn/Ungdom - 7-17 år: 119 kr
Barn: 0-6 år: 0 kr

Klicka här för att köpa biljett

Ta med familjen på en minisemester!
Gör LIF dagen till en hel minisemester och boka boende på Leksand Strand. För alla leksingar är det 50 % rabatt på boende från fredag 28 juni till söndag 30 juni. Uppge rabattkod "lifdagen" när du bokar på leksandstrand.se

Richard Brasar