Viktigt gällande återbetalning av köpta lösbiljetter
Publicerad: 2022-01-19
Biljett
Med anledning av de restriktioner som Regeringen kommunicerade ut den 21 december har ni som före detta datum köpt lösbiljetter till SHL-matcherna i Tegera Arena 28/12 – 31/1 fått fylla i ett formulär där ni bland annat har fått uppge hur ni vill kompenseras för ert köp. Alla som har fyllt i formuläret kommer att få det kompensationsalternativ som man har önskat – men var medveten om att det dessvärre kan komma att ta lite tid.

På grund av antalet klubbar som har drabbats finns ett ovanligt högt inflöde av återköp hos vår biljettleverantör AXS, och handläggningstiden är därmed betydligt längre än vanligt.
Viktigt att tänka på är också att först efter att respektive matchformulärs utgångsdatum är passerat, skickas dess lista med namnen på de som har begärt återbetalning till vår finansiella support.

Se samtliga formulär här

Formulär för dig som köpt biljett till LIF-RBK
Formulär för dig som köpt biljett till LIF-LHC
Formulär för dig som köpt biljett till LIF-ÖHK