Inbjudan till föreläsning
Publicerad: 2020-02-01
Leksands IF
På torsdag den 6 februari har Leksands IF äran att bjuda in till Jonathan Hedströms populära föreläsning om psykisk ohälsa och ätstörningar. Föreläsningen är öppen för alla men viktigt är att ni anmäler er via formuläret på hemsidan.

Jonathan Hedström har en lång och gedigen karriär som spelare bakom sig. Bland klubbarna han representerat märks bland andra Skellefteå AIK, Luleå HF, Djurgårdens IF, Timrå IK och Anaheim Mighty Ducks. Utöver klubblagsspel har Jonathan Hedström även representerat Sverige vid tre VM-turneringar.

På torsdag berättar Jonathan om utmaningarna som kan följa en elitkarriär, om ätstörningar och psykisk ohälsa som elitidrottsman. Föreläsningen är gratis och öppen för alla, men föranmälan krävs. Du hittar anmälningsformuläret via länken här nedan.

Plats: Sparbanksfoajen i Tegera Arena
Datum/tid: 6 februari 2020 kl 19:00
Biljetter: Inga biljetter men anmälan senast den 4 februari klockan 09:00. (Platserna är begränsade)

Klicka här för att anmäla dig