Trogna samarbetspartnern ELMAB söker förstärkning
Publicerad: 2021-09-03
Partner
Edvin Larssons Mekaniska AB (ELMAB) i Dala-Järna är ett av Vansbro kommuns mest växande industriföretag. ELMAB är dessutom en mångårig samarbetspartner till Leksands IF, och när företaget nu expanderar ytterligare ser man gärna att det redan blåvita arbetslaget förstärks av fler härliga leksingar.

ELMAB är ett familjeföretag, grundat 1946, som i dag drivs av fjärde generationen genom Fredrik Bertils. Företaget har sedan mitten av 1960-talet tillverkat hydraulcylindrar. Under 2000-talet har ELMAB expanderat kraftigt, och söker nu ytterligare förstärkning.
Vill du vara med på företagets utvecklingsresa och arbeta i en av Vansbro kommuns mest moderna industrilokaler?
Dessa tjänster finns att söka hos ELMAB just nu:

CNC-SVARVARE
Vi söker dig med erfarenhet av CNC-svarvning. Arbetet består av att producera detaljer till hydraulcylindrar, i samarbete med svets- och monteringsavdelningen.
Anställning: Visstid med möjlighet till tillsvidareanställning. Märk din ansökan: CNC-SVARVARE

SVETSARE (Manuell svetsare och robotsvetsning)
Vi söker dig med erfarenhet av svetsning. Arbetet består av att producera detaljer till hydraulcylindrar, i samarbete med svarv- och monteringsavdelningen.
Anställning: Visstid med möjlighet till tillsvidareanställning.
Märk din ansökan: SVETSARE

Ansök här
Skicka din ansökan till [email protected]
Observera att ansökningar tas emot löpande och enbart via e-post.
Tjänsterna tillsätts löpande och alla ansökningar besvaras.
ELMAB ser gärna både kvinnliga och manliga sökande.
Vi söker lagspelare - laget före jaget!

www.elmab.se
ELMAB på Facebook