Köp säsongskort på SvenskHockey.TV och stöd LIF
Publicerad: 2018-10-31
Dam/Junior/Ungdom
Säsongen 2018/2019 är i full gång. Du har väl inte missat att du kan se alla matcher, och samtidigt stödja Leksands IF, när du tecknar ett årsabonnemang på SvenskHockey.TV?

SvenskHockey.TV sänder mängder av hockeymatcher dagligen runtom i Sverige. När du tecknar ett säsongsabonnemang för 599 kr har du möjligheten att välja Leksands IF som favoritförening och stödjer därmed LIF med 100 kr. Detta gäller oavsett om du skapar ett nytt konto på SvenskHockey.TV eller om du har ett sedan tidigare.

Som abonnent på SvenskHockey.TV får du tillgång till:
-SDHL
-J20 SuperElit
-J18 Allsvenskan
-TV-Pucken
-Stålbucklan
-U/J och Damlandskamper
-Ungdomsserier

Detta innebär att du kan följa Leksands IFs samtliga lag, förutom herrlaget, via SvenskHockey.TV under säsongen, samt även hålla koll på spelare som är ute på landslagsuppdrag i Tre Kronor på både dam- och juniorsidan eller se spelare från föreningen som representerar distriktet i TV-Pucken eller Stålbucklan. Och du, glöm inte att ange Leksands IF som favoritförening!

Klicka här för att komma till SvenskHockey.TV och alla matcher

Klicka här för att se intruktioner om hur du stödjer Leksands IF och tecknar abonnemang för första gången

Klicka här för att se intruktioner om hur du stödjer Leksands IF om du redan har ett konto på SvenskHockey.TV

Leksands IF