Matchtröjor, handskar och tavlor till försäljning
Publicerad: 2018-04-24
Auktion
Nu finns chansen att buda hem matchtröjor, tavlor och handskar. Auktionstiderna börjar gå ut lördag 12/5 kl 15:00.

De flesta tröjorna som användes av herrlaget under säsongen 2017-2018 finns nu uppe på vår auktionssida till försäljning. Det blåa matchstället har använts under hela säsongen, och de vita tröjorna togs i bruk inför avslutningen av säsongen. I auktionen ingår även använda handskar som tillhört Alex Friesen och Martin Karlsson, samt ett paket med inramade actionbilder på några av spelarna i herrlaget.

Vid registrering av nytt konto på auktionssidan, eller vid utskick efter vunnen auktion, har några av våra användare upplevt problem att ta emot utskicken från vårt auktionssystem. Skulle du behöva hjälp med detta, eller har andra frågor och funderingar kring auktionen, går det bra att kontakta Richard Brasar på mailadress [email protected]

OBS! Auktionerna avslutas lördagen den 12 maj mellan klockan 15:00-20:00 beroende på objekt

Klicka här för att komma till auktionssidan

Richard Brasar