Ny unik matchloge
Publicerad: 2017-11-07
Biljett
I samband med lördagens hemmamatch mot Björklöven var det premiär för en ny matchloge i arenan. – Vi har gjort om loge 5 och 6 till en unik, väldigt fin loge, där vi hoppas att både privatpersoner och företag får en trevlig afton, säger Tony Malm från Leksands IF:s marknadsavdelning.

Den nya logen har inretts med hjälp av Gunilla Nielsen, som till vardags driver butiken Lantliv i Leksand, samt kalligrafen och designern Ylva Skarp.
– Det var väldigt roligt att få det här uppdraget, och jag tycker att resultatet blev jättebra, säger Gunilla, som alltså har inrett logen med bland annat Ylva Skarps egengjorda posters.
– Det här är en del av min kollektion av posters som jag tycker passar väldigt bra här, menar Ylva.
– Tillsammans tycker vi att vi fick till en fin och mysig loge, där vi hoppas att man kommer att vilja stanna kvar, även efter matchen.

Se hela intervjun med Gunilla och Ylva, som medverkade i dagens Halv Ett med Leksands IF:

Intresserad av att boka logen?
Kontakta vår marknadsavdelning så hjälper vi dig.

Leksands IF