Familjedag nu på lördag!
Publicerad: 2018-09-12
Familjedag
Nu på lördag, 15 september, när Leksands damlag tar emot Linköping hemma i Tegera arena, är det även dags för säsongens första Familjedag!

Matchen mellan Leksand och Linköping startar klockan 16.00, men redan klockan 13.00 inleds aktiviteterna i arenan.
Klockan 13.00 presenteras herrlaget, som därefter bjuder på en internmatch samt skills competition.
Klockan 15.00 blir det intervjuer i Fans Corner, och utöver detta tillkommer även andra aktiviteter i foajén.
15.20 startar damernas uppvärmning och 16.00 är det alltså dags för nedsläpp.

Vi ser fram emot en härlig heldag i Tegera.
Fri entré!
Välkomna!

Mer hockey

Och för den som är ännu mer hockeysugen spelar Leksands J20-lag hemma såväl fredag, som lördag och söndag. På fredag kväll klockan 19.00 möter man Timrå i Tegera arena. Lördag klockan 15.00 ställs man mot samma lag i Weda Skog Arena, och avslutar sedan premiärtrippeln med att på söndag 11.00 möta MODO i Tegera arena.

J18 seriepremiärar hemma mot Hudiksvall på söndag, 15.00 i Weda Skog Arena.
Under söndagen möter dessutom damerna Linköping ännu en gång. Denna gång med nedsläpp 14.00 i Tegera arena.

Leksands IF