Här ser du kvällens match mot Mora IK
Publicerad: 2022-08-09
Under tisdagskvällen inleder herrlaget träningsmatchandet inför den kommande SHL-säsongen, då man i den första träningsmatchen möter Mora IK på bortaplan med nedsläpp klockan 19:00. Så här ser du matchen.

Expressen sänder

Flera av försäsongsmatcherna sänds på Expressen, och så även kvällens match mot Mora IK. Matcherna går att se via det nya abonnemanget Expressen Premium Max som kostar 179kr/mån. Premium Max lanserades nu under sommaren och totalt ingår 67 försäsongsmatcher i hockey, med bland annat Strömstad Hockey Classic och SCA-Cupen. Utöver hockeyn ingår övrigt sport såsom SSL och Ligue 1 samt allt Premiuminnehåll på Expressen.se i abonnemanget.

Teckna Premium Max här!

Är du redan Premiumkund på Expressen eller lokaltidningskund?
Om du har Expressen Premium så uppgraderar du till Max här.

Om du är kund på någon av lokaltidningarna i Dalarna inom Bonnier News så har du fått ett erbjudande via mejl om hur du ser matcherna i det abonnemanget.

Här kommer du till sändningen från kvällens match, Mora IK - Leksands IF.

Häng med till Mora!

Vill du hänga med till Siljans norra strand för att se träningsmatchpremiären på plats köper du biljetter här.

Richard Brasar