Circle K Ludvika förlänger samarbetet
Publicerad: 2020-04-15
Partner
Circle K Ludvika har stöttat Leksands IF på olika sätt under de sju senaste säsongerna och går nu in i en åttonde säsong. Leksands IF är glada och tacksamma över att få fortsätta det fina samarbetet man haft med ”macken” i Ludvika. -Det är ett bra sätt att synas på, även som mindre företagare. Sen är man leksing så självklart vill man bidra med det men kan, förklarar Anna Halvarsson, Ägare Circle K Ludvika.

Circle K Ludvika och Leksands IF har haft ett gott samarbete under de senaste säsongerna. Nu har man valt att fortsätta det samarbetet vilket båda parterna är väldigt glada över. De senaste åren har Circle K Ludvika bland annat varit spelarsponsor och haft logeplats i Tegera Arena. Anna Halvarsson som är ägare och driver macken i Ludvika ser fördelarna med att även som lite mindre företagare kunna dra nytta av sponsorskapet.
-Vi har varit med och sponsrat under de sju senaste säsongerna. På slutet har vi haft logeplats och sponsrat en spelare. Jag upplever att det är ett bra sätt att synas på även som mindre företagare. Många som kommer in på macken säger att de sett mitt företag i samband med matcherna. Jag tänker att då måste många fler som även inte säger det ha sett mitt företagsnamn.

I dagsläget delar hon logeplats med några andra företagare. En fördel med att ha just logeplats i Tegera Arena är möjligheten att träffa andra företagare under hemmamatcherna.
-Jag delar en loge med fyra-fem andra företag, och det är ju bra i sig. Att få möjlighet att nätverka med andra företagare och ha en plats på logeplan där man kan knyta nya kontakter. Jag tror absolut man kan tjäna på det affärsmässigt. Vi har ju många leksingar även i Ludvika.

Vilket är ditt bästa LIF-minne?
-Det måste vara matchserien mot Modo när vi gick upp. Jag hade möjlighet att flyga upp och se den sista avgörande matchen på plats. Det var helt otroligt.

Leksands IF är ödmjuka och tacksamma inför det fortsatta sammarbetet.
-Vi på marknad i Leksands IF är jätteglada att Circle K Ludvika vill fortsätter sitt samarbete tillsammans med oss och att Anna vill fortsätta att nätverka på vårat affärsplan i sin blandloge är ett kvitto på att våran satsning på att få till ett bra affärsplan för både stora och små företagare lyckats, Tony Malm, säljansvarig, Leksands IF.

Vill du bli samarbetspartner med Leksands IF kontakta oss HÄR

Vill du förlänga ditt säsongskort gör du det HÄR

Per Gerdin