Mellandagsmatchen slutsåld
Publicerad: 2019-12-16
Den 28 december möts Leksand och Brynäs i en av hela hockeysveriges hetaste matcher under säsongen. Såväl lösbiljetter som logeplatser är helt slusålda till matchen, men det finns alternativ kring jul och nyår för dig som är hockeysugen!

Redan sedan biljetterna släpptes inför säsongen har mellandagsmatchen den 28 december mot Brynäs IF varit en riktigt het match. Biljetterna till matchen har sedan några veckor tillbaka varit helt slutsålda, och detsamma gäller platser i loger och restaurang.

För dig som ändå vill ta med dig släkt och vänner på hockey kring juletid finns dock andra matcher att se i Tegera Arena. Herrarna inleder julfirandet i förtid då man möter Färjestad BK torsdagen den 19 december, och efter nyår väntas det rejält tryck i arenan då man möter Skellefteå AIK den 4 januari, då det dessutom är enkronasmatchen. Damerna har hemmamatcher såväl fredagen den 20 december som lördagen den 21 december då man möter Linköping HC respektive Djurgårdens IF. I samband med matchen mot Linköping blir det dessutom fredagsmys i Tegera Arena då vi dukar upp till fest i Puck Munthe tillsammans med matchvärden Hälla Brandstation.

Klicka här för att komma till biljettsidan

Klicka här för att boka mat och biljett till Leksands IF-Linköping HC fredag 20/12

Richard Brasar