Sittplats från 130:-
Publicerad: 2019-03-20
Biljett
Säsongens sista match eller matchen som innebär vidare spel i PlayOff till Direktkval till SHL? Allt avgörs under onsdagskvällens hemmamatch mot MODO. Sittplatsbiljetter finns från 130:-

Inför onsdagens avslutande omgång toppar Leksand Slutspelsserien, en poäng före tvåan Västerås, som i sin tur ställs mot Karlskrona på hemmais.
Det lag som vinner Slutspelsserien är klart för PlayOff till Direktkval till SHL. I PlayOff ställs vinnaren av Slutspelsserien mot förloraren av den hockeyallsvenska finalen (AIK) i ett PlayOff på bäst av 3 matcher.
Vinnaren är klar för Direktkval till SHL, bäst av 7 matcher mot lag 13 från SHL… Mora IK.
Mycket står med andra ord på spel i kväll, så kom och hjälp laget till seger!

Familjebiljetter för 130:- finns på flera sektioner. För att köpa familjebiljetter kan du boka in max två vuxna och x antal barn. Barn 0-6 år går in gratis om de sitter i vuxens knä. Övrig sittplats finns från 150:-

I samband med onsdagens match finns biljettavdelningen på plats i Sparbanksfoajén, för dig som vill förlänga ditt säsongskort.
I Sparbanksfoajén finns även vår populära popup-outlet, med souvenirer till riktigt fina priser.

Vi ses i arenan!

Fristads Hockey Challenge