Leksands IF bjuder in till try-out för ishockeygymnasium
Publicerad: 2017-05-18
Hockeygym
Kombinera studier med ishockey i en fantastisk hockeymiljö. Leksands IF söker nu dig som är född 2002, och tillsammans med andra likasinnade vill utveckla din hockeykompetens.

Leksands IF bjuder in till try-out, för både NIU (nationell idrottsutbildning) och LIU (lokal idrottsutbildning). Try-outen äger rum måndag 19 juni – torsdag 22 juni, och riktar sig alltså till dig som är född 2002.
Priset för att delta är 2600 kronor, och då ingår mat, logi, träning och information.

Veckan kommer att innehålla besök på Leksands gymnasium, isträning, fysträning, internmatch, presentation av Leksands IF:s verksamhet, föräldrainformation med mera.

Vi har ett begränsat antal platser och kommer att ge besked om vilka som är antagna senast den 6 juni. Sista dag för anmälan är 4 juni. I din anmälan vill vi att du anger klubb, position, ev. matallergi.

Vi har ett fåtal forwardsplatser kvar i skrivande stund. Back och målvaktsplatserna är fullbokade.

Anmälan görs till Patrik Andersson

Övriga frågor skickas till Alexander Eriksson, HG-ansvarig,