Klar för match: Hans Jax
Publicerad: 2019-03-12
100-årsmatchen
Leksands IF kan i dag stolt presentera ytterligare en av spelarna som kommer att delta i den omtalade 100-årsmatchen: Hans Jax!

Som en del av föreningens 100-årsfirande kommer en oförglömlig match att spelas i Tegera Arena den 24 augusti.
Blåvita legendarer och stjärnor från 70-talet och framåt kommer att mixas med några av spelarna från dagens Leksand, såväl herr som dam, och vi kan nu stolt meddela att en av de deltagande spelarna är spelgeniet Hans Jax.
Jax, som även varit tränare för Leksands IF herrlag under en säsong, hann under den aktiva spelarkarriären bland annat med att spela hem VM- samt EM-silver, och inte minst - fyra SM-guld till Leksands IF.

Klara spelare, 100-årsmatchen:

2 Tomas Jonsson

8 Magnus "Sigge" Svensson

9 Jacob de la Rose

10 Anders "Masken" Carlsson

15 Dan Söderström

16 Filip Forsberg

16 Niklas Eriksson

20 Hans Jax

Fler spelare kommer att släppas inom kort…

Biljetter

Du som är medlem i Leksands IF kan redan nu boka dina biljetter till matchen, via en länk som du hittar på din medlemssida. Biljettsläpp för icke medlemmar äger rum den 13 mars klockan 10.00, då på den vanliga biljettsidan, lif.ebiljett.nu

Medlem?

Är du ännu inte medlem i Leksands IF?
Teckna ditt medlemskap här

Ingår i säsongskortet

OBS! För dig som förlängde ditt säsongskort (sittplats) senast den 8 mars, samt för dig som förlänger din ståplats senast den 5 april, ingår 100-årsmatchen!

Leksands IF