Leksands IF söker materialförvaltare
Publicerad: 2020-09-24
Junior
Säsongsuppstarten med seriespelet är här på allvar, och nu söker Leksands IF två materialförvaltare till juniorverksamheten för att utveckla ledarstaberna för våra J18-lag. Läs mer information om tjänsterna och kontaktuppgifter nedan.

Leksands IF är ute efter att utöka ledarstaberna för vårt J18 Elit-lag samt Team Leksand J18 med en materialförvaltare till respektive lag. Lagen bedriver sina lagträningar på eftermiddagar/kvällar, och spelar i regel 1-2 matcher per vecka. Som materialförvaltare ansvarar du för skötsel av lagets och spelarnas material genom skridskoslipning, tvätt, enklare reparationer och dylikt. Som person ska du kunna samarbeta med spelare och ledare, i såväl ditt eget lag som föreningens övriga lag, på ett gott sätt. Som materialförvaltare är du en serviceinriktad person som ofta är en stor del av gruppen i och omkring omklädningsrummet.

Uppdragets start sker omgående, efter överenskommelse.

Du som söker materialförvaltaruppdraget i Leksands IFs juniorverksamhet lever upp till följande:

• Är i åldern 18-70 år

• Har god kunskap inom en materialförvaltares grundsysslor såsom skridskoslipning, tvätt och liknande.

• Är tillgänglig kvällar och helger

• Tycker om utmaningen att hela tiden sträva efter nöjda spelare utan att tumma på säkerhet och regler.

• Svensktalande, ytterligare språk som t ex engelska är meriterande

Ersättning
Ersättning för uppdraget utgår enligt överenskommelse

Kontakt