Souvenirbutiken öppen på lördag
Publicerad: 2020-12-04
Shop
På lördag den 5 december öppnar vi souvenirbutiken i Tegera Arena för allmänheten mellan klockan 15:00-16:00, innan vi öppnar entrén till matchen mot Luleå. Entré till butiken mellan klockan 15-16 sker från arenatorget vid stora entrén.

På lördag den 5 december öppnar vi souvenirbutiken i Tegera Arena för allmänheten mellan klockan 15:00-16:00. Vi kommer självklart att se till att du besöker oss på ett säkert sätt genom att endast släppa in ett begränsat antal personer samtidigt, och vi har dessutom gjort om i butiken för att skapa gott om utrymme mellan hyllorna. När butiken är öppen mellan klockan 15-16 bjuder vi våra besökare på glögg för att skapa bästa möjliga julstämning.

I souvenirbutiken hittar du många fina julklappar till nära och kära. Kika gärna in på vår webbshop på förhand för att se vårt utbud.

Varmt välkomna!

Richard Brasar