Hårt tryck på logeplatser
Publicerad: 2018-11-15
Hemmamatch
Det är många hemmamatcher som väntar under kort tid i november och december. Flera av matcherna är fullbokade vad gäller logeplatser, men än finns några chanser för dig och ditt sällskap att boka någon av våra loger i arenan.

Det är många som vill se Leksands IF från bästa plats och det är hårt tryck på bokningarna till våra loger. Längre ned kan du se vilka matcher som finns tillgängliga för bokning av logeplats till och med jul- och nyårshelgen.

I Tegera Arena finns olika typer av loger som passar dig och ditt sällskap för olika typer av träffar. Logerna vi har är Bastulogen, VIP-logen, Stjärnlogen samt våra matchloger som bokas match för match.

Kontakta oss på säljavdelningen så bokar vi plats för ditt företag eller kompisgäng!

Bokningsläge i loger
Fredag 16/11 Leksands IF - IF Björklöven - FULLBOKAD