Dahlgren inför Tingsryd hemma
Publicerad: 2016-03-14

Imorgon finns chansen att avgöra hemma mot Tingsryd. Efter segern senast i Tingsryd har vi matchboll inför returmötet i Tegera arena. I skrivande stund finns det inte speciellt många biljetter kvar till matchen och vill man säkra sin plats i arenan är det hög tid att göra det nu. Tränaren Gereon Dahlgren berättar om senaste matchen.

-Vi gör en riktigt bra bortamatch mot Tingsryd. Vi spelar verkligen på vårt sätt och tog bort mycket av det som Tingsryd är bra på. Sen gäller det att ha lite flyt och det hade vi också. Men det har man om man är inne i ett bra flow.

Hur ser du på matchen i Tegera imorgon?
-Håller vi oss till vårt spel ska det gå vägen. Vi kommer att spela inför en fullsatt arena och det är bara att gå in och köra från början. Publiken betyder så mycket för oss att vi på hemmaplan är svårslagna, det vet alla. Det ska bli härligt att spela imorgon, säger Dahlgren.

Biljetter:

Patric Skoglund