Medlemsnyheter
Publicerad: 2018-05-07
Medlem
Vi är nu ca 8.500 medlemmar i Leksands IF, och vi närmar oss vårt mål på 10.000 medlemmar. Leksands IF arbetar regelbundet för att göra medlemskapet så bra som möjligt, och vi kan inför kommande säsong presentera följande nyheter:

– På den nya hemsidan för medlemmar kommer mer exklusivt material att publiceras. Vi kommer exempelvis att presentera månadens medlem, samt publicera nyhetsbrev från olika avdelningar inom Leksands IF. På detta sätt kommer ni medlemmar att få en ännu bättre inblick i det dagliga arbetet inom föreningen.
– Ett par gånger under året kommer vi att tävla ut matchbiljetter till någon av våra matchloger.
– För att möta en ökad efterfrågan, i kombination med ekonomi- och miljöaspekter, kommer vi även att införa digitala medlemskort. Dessa medlemskort får ni tillgång till genom att följa instruktionerna på hemsidan för medlemmar.
– Du som har begärt att fortsatt få en pappersfaktura, eller ännu inte har anmält din mejladress, kommer att få ett fysiskt medlemskort och en tilläggsavgift på 30 kronor på medlemsfakturan. För att anmäla din mejladress hör du av dig till oss på [email protected]
Du som anmält mejladress, men ändå önskar ett fysiskt medlemskort, kommer att kunna beställa detta till en kostnad av 30 kronor.

Nu ser vi tillsammans fram emot ännu en härlig säsong. Vad som än krävs, vi gör det tillsammans!

Halv Ett med Leksands IF:

Leksands IF