Välkommen på provsittning!
Publicerad: 2019-06-09
Biljett
Med drygt tre månader kvar till SHL-premiären kan vi glädjande meddela att vi redan nu har passerat förra årets totala säsongskortsförsäljning på privatsidan! Jätteroligt att så många har valt att säkra sin plats. Nu jobbar vi för fullt med att registrera alla som har valt att förlänga sina kort.

Provsittning i arenan

Du som inte hade säsongskort förra säsongen, men är sugen på att säkra din plats i arenan denna säsong - Vecka 24 har vi provsittning i arenan. Kom och träffa biljettavdelningens Pernilla Allvin och Anna-Karin Erkers, som hjälper dig att prova ut bästa platsen.
Välkommen på:
Tisdag 11 juni klockan 9-11
Onsdag 12 juni klockan 13-15
Du hittar oss i receptionen på Leksands IF:s kansli.

Läs mer om säsongskortet här

OBS! Du som har förlängt ditt säsongskort, men har lämnat önskemål om att byta plats - Ditt önskemål är registrerat och vi kontaktar dig så fort vi kan.

Frågor? Kontakta oss gärna på 0247-644 00 eller [email protected]

Tack för att du är med och stöttar laget - från första till sista match!

Leksands IF