Träffa Martin på Actic
Publicerad: 2019-05-29
Boka in ett gympass fredagen den 31 maj. Då kommer nämligen Martin Karlsson att finnas på plats på Actic Leksand för att intervjuas om träning, säsongen som gått och den som väntar. Välkomna!

Med start nu på lördag, den 25 maj, inleds Actic Training Week på Actic Leksand.
Massor av olika pass och övriga aktiviteter finns på schemat, och det erbjuds exempelvis fri träning hela veckan samt goodiebags till alla nya medlemmar.
På fredagen (31 maj) klockan 17.00 kommer Martin Karlsson att intervjuas på plats, och Johanna Knutes, platschef Actic Leksand, hoppas att så många leksingar som möjligt kommer och gör honom sällskap:
– Det vore jättekul om vi kunde fylla lokalen med så många leksingar som möjligt. Alla är välkomna!

SE VECKANS FULLSTÄNDIGA PROGRAM HÄR

• Plats: Actic Leksand, Arenatorget 2, precis intill Tegera Arena
  • Skicka gärna en föranmälan med namn och telefonnummer till
Leksands IF