Info om livesändningarna från matcherna i Sheffield
Publicerad: 2018-08-12
LIF-TV
Här finner du information gällande söndagens sändning från matchen i Sheffield samt var du vänder dig för frågor angående sändningen eller om du är missnöjd med lördagens sändning och önskar få dina pengar tillbaka.

På grund av gårdagens problem med livesändningen kommer vi tyvärr behöva stänga möjligheten att köpa och få tillgång till dagens träningsmatch efter 17:00. Vid 17:00 kommer vi stänga sidan så att det inte går att komma in utan ett giltigt konto. Ni som redan köpt tillgång till båda matcherna eller enbart dagens match behöver inte göra något, bara att logga in och titta när sändningen börjar klockan 17:20.

Vid upplevda problem vad gäller inloggning, köp eller att kunna se sändningen, vänligen kontakta kundtjänst på mailadressen [email protected]. Det är även till samma mailadress, [email protected], du vänder dig om du är missnöjd med lördagens upplevelse av sändningen och önskar få pengarna tillbaka för ditt köp.

Vi har för tillfället ett kompabilitetsproblem med Internet Explorer vid våra sändningar. Detta problem ligger utanför vår och vår partner LiveArenas kontroll. Vi rekommenderar därför Chrome för dagens sändning.

Leksands IF