Förstärkning på säljsidan
Publicerad: 2019-06-12
Personal
Sedan några veckor tillbaka har Patric Skoglund och Tony Malm fått förstärkning på företagsförsäljningsavdelningen. – Det har varit innehållsrika, spännande och väldigt roliga första veckor. Jag ser fram emot fortsättningen, säger nytillskottet Christer Strandell, som nu är inne på fjärde veckan i föreningen.

Vem är Christer Strandell?

– En 50-årig idrottsintresserad Leksandsbo. Utbildad marknadsekonom efter studier på IHM Business School (marknadsföring/ekonomi). Jag har arbetat inom försäljning, marknad och service i 30 år, och har genom åren varit anställd hos företag som Spendrups, Curver, Dahlbergs Gross och Dagab. Jag har även varit småföretagare inom present samt sport och fritid i många år, och då främst arbetat med att etablera och sälja nya varumärken i Sverige.

Din koppling till Leksands IF?

– Som Leksandsbo har jag naturligtvis följt föreningen genom åren, men det var nog först när min son Olle (född -99) började spela hockey, som jag verkligen fick upp ögonen för sporten. Leksands IF som förening är ju dessutom någonting alldeles unikt. Jag har rest runt ganska mycket i landet genom åren, och ofta slagits av att nästan alla vill prata hockey när man berättar att man kommer från Leksand. Leksand IF betyder väldigt mycket för bygden, och för väldigt många människor runt om i landet, och det känns självklart jättekul att få arbeta inom föreningen. Vi har en härlig säsong framför oss, och jag hoppas att jag kommer att komma i kontakt med många av er framöver.

Vill du komma i kontakt med Christer når du honom på:
Telefonnummer 073 708 39 28 eller [email protected]

Elin Broman