Star Lounge öppet torsdag och fredag
Publicerad: 2018-12-03
Hemmamatcher
På torsdag den 6/12 klockan 19:00 och fredag den 7/12 klockan 19:00 tar Leksands IF Dam emot Luleå HF i ett dubbelmöte. I samband med hemmamatcherna håller Star Lounge öppet i Tegera Arena.

Två spännande hemmamatcher väntar för damerna under torsdag och fredag då tabelltvåan Luleå kommer på besök. Leksand vann båda bortamatcherna mot Luleå tidigare under höstsäsongen, och siktet är inställt på två nya seger mot laget från Norrbotten. Matchvärd i samband med torsdagens match är Hälla Brandstation, och på fredag står Tomoku Hus som matchvärdar.

Entré till matchen sker på den östra sidan av Tegera Arena, på samma sida som Weda Skog Arena. Det är även på samma sida av arenan som Star Lounge. Det är frivillig entré till matcherna som kan swishas till nummer 123 452 04 90.

Mat och dryck serveras i Star Lounge
I Star Lounge serveras mat och dryck från klockan 18:00 båda dagarna, och där får vi även ta del av senaste informationen från tränarhåll innan matcherna. Observera att maten måste förbokas till telefonnummer 0247-644 15.

Vi ses i Tegera Arena!

Richard Brasar