Inbjudan till try-out till LIU
Publicerad: 2019-12-11
Hockeygym
Leksands IF tillsammans med Häradsbygdens SS anordnar måndagen den 6 januari en try-out för pojkar födda 04. Tillsammans med Leksands Gymnasium bedriver dessa två föreningar lokal idrottsutbilning (LIU).

Måndagen den 6 januari blir det en heldag fullspäckad med aktiviteter för dig som är intresserad av att gå den lokala idrottsutbildningen (LIU) i Leksand den kommande säsongen. Det kommer att vara ett ispass, ett fyspass samt en match. Utöver de fysiska aktiviteterna blir det besök och rundvandring på Leksands Gymnasium, besök på Leksand Strand som är boendet för eleverna, samt information från Leksands IF och Häradsbygdens SS.

Det är begränsat antal platser vid try-outen. Detaljerat schema för dagen och mer praktisk info kommer vid bekräftelsemail för antagning till 6 januari.

Klicka här för att komma till anmälan Vi vill ha din ansökan senast fredagen den 13 december!

Kontakt:
Hockeygymansvarig: Martin Weel Sanne - [email protected]