Förläng senast i dag!
Publicerad: 2018-06-15
Biljett
15 juni i dag! Kom ihåg att ni måste förlänga ert säsongskort senast i dag för att säkra er plats i arenan hela säsongen 2018/2019, inklusive träningsmatcher samt eventuella kval- eller slutspel. Från och med i morgon, lördag, släpps din plats till försäljning.

Den hockeyallsvenska seriepremiären hemma mot Tingsryd, 21 september, närmar sig med stormskär. Lagbygget ser riktigt bra och spännande ut, både när det gäller det lag som ska spela på isen och det fantastiska lag som ni supportrar är en del av – publiklaget på läktaren.

Ert stöd är värt oerhört mycket för laget och hela föreningen, och vi hoppas självklart att du är redo för en ny säsong!

Frågor? Kontakta oss på [email protected]

Och för dig som inte hade säsongskort förra säsongen, men funderar på att skaffa ett denna säsong - läs mer här!

Vi ses i arenan!

Leksands IF