Res till matchen på lördag
Publicerad: 2019-03-14
Två av våra supportergrupper anordnar resa till lördagens match mot Västervik. In och boka din plats nu och ladda med en massa andra leksingar på väg mot nedsläpp.

Slutspelsserien började på bästa sätt med en övertygande och skön seger mot Västerås. Även på läktarna dominerade blåvitt. Nu när det är dags för två hemmamatcher gäller det att laget får lika bra stöd som i tisdagens match. Därför hoppas vi att du som bor i Mälardalsområdet och i Stockholm och som ännu inte vet hur och om du ska ta dig till matchen läser extra noga.
För på lördag anordnar nämligen både Mälarmasarna och Superstars Stockholm tillsammans med Enköpingsleksingar resor till matchen mot Västervik.

Mälarmasarna har enbart ströbiljetter kvar på sin buss så om du vill säkra en plats där går du in på deras hemsida redan i kväll och bokar en plats.

Superstars Stockholm och Enköpingsleksingar har något fler biljetter kvar, men även där gäller det att skynda innan bussen blir full. Du kommer över biljetter till deras resa här.

De här supportergrupperna finns också på Facebook. Häng med för att inte missa nyheter och om resor och andra saker!
Mälarmasarna
Superstars Stockholm