Hemmapremiär i kväll!
Publicerad: 2019-03-14
Biljett
Tisdagens bortaseger mot Västerås gör att Leksand toppar Slutspelsserien inför kvällens toppmöte hemma mot tabelltvåan BIK Karlskoga. Kom till arenan och hjälp laget att behålla ledningen! Biljetter från 100:-

Slutspelsserien är en enkelserie på fem omgångar, där seriesegraren går till Playoff till Direktkval till SHL. Det är med andra ord extremt viktiga poäng som står på spel i varje match.
Din insats på läktaren kan vara skillnaden mellan vinst och förlust, så boka en biljett och kom till Tegera ikväll och heja fram laget till seger.
Biljetter finns från 100:- och du hittar dem här

I samband med kvällens match finns biljettavdelningen på plats i Sparbanksfoajén, för dig som vill förlänga ditt säsongskort eller köpa biljetter till kommande hemmamatcher i Slutspelsserien.
I Sparbanksfoajén finns även vår populära popup-outlet, med souvenirer till riktigt fina priser.

Välkommen!

Fristads Hockey Challenge