Kom in till oss - HV71 7/1
Publicerad: 2021-01-06
Nyhet
Inför torsdagens hemmamatch mot HV71 får vi följa med hem till Matt Caito, och vi bjuds även på en podcast med Emil Heineman. Du som bidrar med minst 50 kronor till Kom in till oss, tävlar dessutom om Jens Bergenströms signerade matchtröja!

I samband med den senaste hemmamatchen mot Skellefteå kom 141 454 kronor in till Leksands IF genom 1320 stycken unika swishar och kontoinsättningar. Totalt har 2 202 049 kronor inkommit i samband med hemmamatcherna i SHL, utöver Enkronasmatchen på annandag jul. Vi är otroligt tacksamma och ödmjuka för ert stöd och vill så klart fortsätta att bjuda tillbaka i form av intressanta extrainslag och utlottningar.

Exempel på stödbiljetter LIF-HV71 7 januari:
Stödbiljett grund 50 kr
Stödbiljett lite extra 150 kr
Stödbiljett extra allt 300 kr

Swishnummer: 123 074 71 21 - Ange text "stöd" i swishmeddelandet
Kontonummer: 8187-7, 4 303 166-5 (Leksands Sparbank)

Vinn Jens Bergenströms signerade matchtröja!
Du som bidrar med minst 50 kronor i samband med Kom in till oss, vid torsdagens match mot HV71, är med i utlottningen av en klenod i form av en äkta, men reklamfri, matchtröja #32 Bergenström som är signerad.

Vinnare av Carter Campers äkta signerade matchtröja
I samband med den senaste hemmamatchen mot Skellefteå lottades Carter Campers äkta signerade matchtröja ut. Vinnaren blev Stefan Molin. Stort grattis! Du kommer att kontaktas inom de närmsta dagarna.

Vad innebär Kom in till oss?
I vår dagliga kommunikation försöker vi bland annat ge er de senaste nyheterna kring Leksands IF, bevakning kring våra matcher för föreningens lag och partnerinformation. Nu vill vi ge er möjligheten att komma närmare omklädningsrummet och personerna bakom hjälmvisiret för att ta del av känslorna och det man inte ser och hör från läktarplats. När vi inte kan möta er i samma utsträckning som normalt i arenan kommer vi till exempel att bjuda på extra matchpoddar, genomgång från tränarrummet med tankar om laguttagningen, hemma hos-reportage med spelare och liknande. Till varje match kommer 2-3 extra digitala inslag att finnas tillgängliga att ta del av. Inslagen kommer att kunna vara olika från match till match, och i våra sociala medier kommer du som supporter ibland att kunna påverka vilka inslag du vill se och höra till nästkommande match genom omröstningar. Samtliga extrainslag kommer att finnas tillgängliga att ta del av via vår hemsida och i våra sociala medier. Detta är något vi löpande kommer att utvärdera för att skapa bästa möjliga innehåll för dig som supporter att ta del av.

I samband med detta har du även möjligheten att stötta Leksands IF. Det är ingen hemlighet att föreningen står inför en tuff höst ekonomiskt när vi inte kan ta emot publik vid våra hemmamatcher i vanlig utsträckning. Vi är extremt ödmjuka och tacksamma inför det stöd vi får, som inte minst tagit sitt uttryck genom alla mail, telefonsamtal och kommentarer med frågor om hur man kan stötta Leksands IF ekonomiskt när seriespelen drar igång. Eftersom efterfrågan att hjälpa Leksands IF varit stor har vi tagit fram ett swishnummer samt kontonummer ifall du vill bidra till föreningen trots att du inte kan vara på plats. Du väljer själv om, eller hur mycket, du vill skänka till föreningen. Alla extrainslag inför och runt matcher finns tillgängliga att ta del av öppet, och det är helt valfritt att skänka en slant.

Richard Brasar