Förläng din ståplats
Publicerad: 2019-04-02
Biljett
Glöm inte att förlänga ditt säsongskort (ståplats) senast den 5 april. För dig som förlänger ingår exempelvis den omtalade 100-årsmatchen!

Ni som säsongskortsinnehavare betyder oerhört mycket för laget och föreningen, och utgör den verkliga stommen i lagbygget. Det är ni som gör att vi år efter år kan hålla ett högt publiksnitt – oavsett division. Något som vi alla är väldigt stolta över. För att visa vår uppskattning har vi kryddat årets säsongskort med en rad fina erbjudanden. Du som förlänger din ståplats senast den 5 april kommer, utöver att du säkrar din plats i arenan från första till sista match (grundserien plus ett eventuellt kval- eller slutspel), även att få ett unikt hundraårspaket innehållande följande:

– 100-årsmatchen
– En unik halsduk
– En kupong som ger dig rätt till 30% rabatt i souvenirshopen vid ett tillfälle under säsongen.
– Ett unikt säsongskort i plast, framtaget enbart för jubileumssäsongen.

Som säsongskortsinnehavare kommer du också, liksom tidigare år, att bjudas in till en säsongskortsträff. Det kommer även att anordnas en säsongskortsresa till en bortamatch.

Observera att erbjudandet med hundraårspaketet endast gäller fram till och med den 5 april, men att du även efter detta kan förlänga ditt säsongskort – fast under andra förutsättningar. Hundraårspaketen kommer att delas ut i Tegera Arena i början av säsongen.

Läs mer om 100-årsmatchen

Frågor? Kontakta oss på [email protected]