Anmälningarna till Vision 2019-matchen fortsätter
Publicerad: 2018-12-18
Vision 2019
Under dagen har tillströmningen av företag och privatpersoner som deltar i Vision 2019-matchen den 26/12 mot Almtuna IS fortsatt. Bland annat har Dalakraft återigen valt att bidra med 3 kronor per åskådare.

Idag meddelade vår Guldlagspartner Dalakraft att man återigen är med i samband med Vision 2019-matchen och bidrar med 3 kronor per åskådare. Vi kan också meddela att Tirfing Education, PEAB samt Leksand Resort under dagen tecknat upp sig på en krona per åskådare den 26/12 och att fler företag har visat intresse.

-Vi är givetvis väldigt glada att Dalakraft är med oss även den här säsongen i Visionsmatchen, de var även med ifjol på 3 kronor per åskådare. Vi har ett fint samarbete med Dalakraft och haft så i många år. De gör verkligen skillnad i sitt sätt att jobba och tillsammans försöker vi alltid att förmedla dalakraften som finns, säger Patric Skoglund. Här hittar du Dalakrafts hemsida

Även privatpersoner fortsätter anmäla sig till Vision 2019-matchen
Möjligheten finns även för privatpersoner att delta i Vision 2019-matchen. Som privatperson bidrar du med 10 öre per åskådare den 26/12, och då är du dessutom med i utlottningen av säsongskort till kommande säsong. För att delta i Vision 2019-matchen som privatperson kontaktar du biljettavdelningen på Leksands IF via mail till [email protected].

Här hittar du lista över företag och privatpersoner som tecknat sig för Vision 2019-matchen mot Almtuna IS den 26/12

Leksands IF