Förboka ett exklusivt tröjpaket
Publicerad: 2019-08-12
Från och med tisdag den 13 augusti klockan 10:00 kan du förboka ett paket med säsongens matchtröja i ett dubbelpack med både den vita och den blåa tröjan förpackade i en fin låda med 100-årsomslag som dessutom innehåller ett minnesblad.

Förutom att föreningens 100-årsdag firas i Tegera Arena tisdagen den 13 augusti mellan klockan 10:00-14:00 inleds även förbokningen av årets matchtröja. Det går lika bra att förboka ditt exemplar av den exklusiva boxen med båda tröjorna i souvenirbutiken i Tegera Arena som att göra det via vår ordinarie webbshop. Det exklusiva paketet innehåller både den vita och den blåa tröjan som är speciellt framtagen av CCM. Tröjorna i detta paket skiljer sig från de vanliga replikatröjorna då bland annat klubbmärket på bröstet inte är sublimerat i tröjan utan är mer likt det som används på spelarnas tröjor.

Priset för detta exklusiva paket är 2995 kr, och kommer endast att säljas i begränsad upplaga där det gäller att vara först till kvarn. Uthämtning av de förbeställda tröjboxarna sker i samband med 100-årsmatchen den 24 augusti, alternativt levereras hem till dig efter den 24 augusti.

Förhandsboka din 100-årsbok

I samband med föreningens 100-årsdag öppnar även möjligheten att förboka ditt exemplar av 100-årsboken som är framtagen av Idrottsförlaget och skriven av Lars Ingels. I den finns exakt allt och lite till från föreningens första 100 år.

Richard Brasar