Matcherna i Sheffield livesänds
Publicerad: 2018-08-11
LIF-TV
Första träningsmatcherna för herrlaget närmar sig. LIF-TV sänder båda matcherna under helgen från Sheffield.

Under torsdagseftermiddagen reser Leksands IFs herrlag till England och Sheffield för att spela två träningsmatcher under helgen. LIF-TV finns givetvis med på resan för att sända båda matcherna. Priset för att se en match är 99 kr, men du kan även välja att köpa båda helgens matcher för 149 kr. Detta val gör du när du klickar på någon av matcherna på sidan för LIF-TV. Det rekommenderas att göra köpet så tidigt som möjligt så att du ser att allt fungerar som det ska.

Samma inloggningsuppgifter som tidigare
Om du tidigare varit abonnent på LIF-TV eller köpt någon träningsmatch via LIF-TV använder du samma inloggning som tidigare. Vi rekommenderar därför att du kontrollerar att du har dina inloggningsuppgifter och gärna prövar att logga in i god tid före matchen. Har du sedan tidigare ett konto på LIF-TV men glömt ditt lösenord, går det bra att återställa ditt lösenord och få ett nytt skickat till dig. Detta gör du genom att klicka på "Log In" uppe i högra hörnet på sidan och sedan välja "Forgot your password?".

Om du inte sedan tidigare har en inloggning på LIF-TV skapar du det enkelt genom att ange för- och efternamn, e-postadress samt väljer ett lösenord. Betalning för sändningen sker via kort i väldigt enkla steg. Allt ordinarie innehåll på LIF-TV, förutom träningsmatcherna, är gratis och öppet att se utan inloggning under säsongen.

Upplever du problem att logga in eller behöver hjälp kontaktar du support via e-post på adressen [email protected].

Klicka här för att köpa kvällens match.

Observera att matcherna endast går att se i Sverige på grund av sändningsrättigheterna

Richard Brasar