LIF-Dagen 2018
Publicerad: 2018-06-13
Evenemang
Leksands IF vill tacka alla mammor, pappor, vänner och barn som har stöttat och hejat på oss under säsongen, genom att ge er alla något tillbaka. Därför bjuder vi härmed in till sommarens bästa familjeupplevelse på Leksand Sommarland!

Dagen börjar, för de som vill, med årsmöten för ideella föreningen och aktiebolaget (se separat kallelse) och fortsätter sedan på Leksand Sommarland, som denna dag har en Leksandsprägel med ett LIF-program i kombination med Sommarlands alla ordinarie aktiviteter.

Det kommer att bli en dag med lek, bad och bus, där du får träffa våra största profiler från dam- och herrlaget.
När Sommarland stänger fortsätter sedan det roliga med uppträdanden och minidisco på Leksand Strand.
Det fullstäniga programmet uppdateras inom kort här på hemsidan.

100:- entré

Du som är leksing betalar endast 100:- i entré (ordinarie pris: 350:-) och har då tillgång till hela Sommarland mellan kl. 10-18.

Boka din biljett till LIF-Dagen här!

50% på boende fre-sön

Gör LIF dagen till en hel minisemester och boka boende på Leksand Strand. 50% rabatt för boende från fredag 29/6 till söndag 1/7. Uppge rabattkod "lifdagen" när du bokar, så erhåller du den unika rabatten.

Boka ditt boende på Leksand Strand här!

Claes Thirus