Leksands IF samarbetar med Sponsorkonsulterna
Publicerad: 2022-12-02
LRT-matchen
Sedan flera år tillbaka så är Sponsorkonsulterna en viktig samarbetspartner till Leksands IF. Sponsorkonsulterna arbetar bland annat med 1919-klubben och jobbar även med försäljning av den tidigare Enkronasmatchen, som i år heter Locker Room Talk-matchen.

-Locker Room Talk-matchen är väldigt viktig för oss. De insamlade medlen ger oss möjligheten att jobba med de verktyg, metoder och paket som Locker Room Talk tillhandahåller. Att jobba för att Leksands IF och omklädningsrummen ska vara en trygg plats att komma till för alla våra ungdomar måste vara högst prioriterat och då måste vi också jobba med det här över tid, tillsammans med företag och privatpersoner som också tycker det här är en viktig fråga, säger Patric Skoglund.

Du som privatperson och företag kan vara med och bidra genom att klicka på följande länk.

Richard Brasar