Souvenirbutiken öppen 30/12
Publicerad: 2020-12-29
Nyhet
Under onsdagen den 30/12 håller souvenirbutiken i Tegera Arena öppen för allmänheten mellan klockan 15-18. Ingång till butiken sker vid arenans huvudentré, på arenatorget.

På onsdag den 30 december öppnar vi souvenirbutiken i Tegera Arena för allmänheten mellan klockan 15:00-18:00. Vi kommer självklart att se till att du besöker oss på ett säkert sätt genom att endast släppa in ett begränsat antal personer samtidigt, och vi har dessutom gjort om i butiken för att skapa gott om utrymme mellan hyllorna.

Det är ju dessutom matchdag den 30 december, och du har bland annat chansen att införskaffa en riktigt snygg CCM-keps med LIF-loggan som är matchens vara. Kepsen kostar under onsdagen endast 199 kr (ord. pris 299 kr).

Kika gärna in på vår webbshop på förhand för att se vårt utbud.

Varmt välkomna!

Richard Brasar