Dags för TV-puckens slutspel
Publicerad: 2018-11-01
TV-pucken
Klockan 10:00 på torsdagsförmiddagen inleder Dalarna sitt gruppspel under TV-puckens slutspelshelg 2018. Med i truppen finns hela 10 spelare samt en ledare från Leksands IF.

TV-puckens slutspel inleds med gruppspel med fyra lag i varje grupp där de två bästa går vidare till kvartsfinaler. Gruppspelen avgörs torsdag-fredag förmiddag innan kvartsfinaler, semifinaler och placeringsmatcher avgörs från fredag eftermiddag till och med söndag eftermiddag. Från Leksands IF finns hela 10 spelare samt en ledare i Dalarnas trupp. De tio spelarna är Alex Lasses Armatowski, Felix Söderlund, Samuel Eklund, Arvid Lundberg-Brobäck, John Blank, Olle Blank, Victor Ohlsson, Isak Rosén, Arvid Eljas samt Anton Gudmundsson (saknas på bilden). I ledarstaben återfinns även Sven-Ove Svensson som till vardags är tränare i J18 och J20-laget som drivs i samarbete mellan Leksands IF och Häradsbygdens SS.

Se matcherna och stöd Leksands IF
SvenskHockey.TV sänder TV-pucken från Östergötland under hela veckoslutet. TV-pucken ingår givetvis när du tecknar ett säsongsabonnemang för 599 kr, och då har du dessutom möjligheten att välja Leksands IF som favoritförening och på så sätt stödja LIF med 100 kr. Detta gäller oavsett om du skapar ett nytt konto på SvenskHockey.TV eller om du har ett sedan tidigare. Förutom TV-pucken sänds SDHL, J20, J18, ungdomsmatcher, juniorlandskamper samt mycket mer på SvenskHockey.TV.

Dalarnas spelschema i Grupp A
2018-11-01
10:00 Skåne-Dalarna
16:15 Gästrikland-Dalarna