Förläng ditt säsongskort
Publicerad: 2020-03-23
Säsongskort
Möjligheten är öppen för dig som säsongskortsinnehavare att säkra din plats även till den kommande säsongen 20/21. För dig som förlänger innan 31 mars ingår även fina förmåner.

Som säsongskortsinnehavare behåller du din plats i arenan under säsongens samtliga hemmamatcher – inklusive kval- eller slutspelsmatcher. För alla som förlänger sin sittplats eller ståplats senast den 31 mars 2020 ingår följande:

- Fyra extra lösbiljetter per säsongskortsplats till valfri match/matcher under grundserien 20/21.
- Unik mössa, endast för dig med säsongskort. Värde 299 kronor.
- En rabattkupong på 30% vid ett köptillfälle i Shopen.

Liksom tidigare år kommer säsongskortsinnehavare att bjudas in till en säsongskortsträff, och det kommer att ordnas en säsongskortsresa till en bortamatch.

Nytt för i år är att du kan ladda ditt säsongskort med damlagets hemmamatcher i SDHL för säsongen 20/21. Priset för dig som befintlig säsongskortsinnehavare just nu är 400:-(ord.pris 500 kr).

Ovanstående erbjudanden gäller alltså för dig som förlänger och betalar ditt säsongskort senast den 31 mars 2020.

Betalning
Gå in på lif.ebiljett.nu, logga in på din sida. När du är inne på din sida trycker du på ”Reservationer” (med liten text, längst till höger under varukorgen), här ligger din reservation.

Tack för att du är med och stöttar Leksands IF från första till sista match!

Leksands IF