Ispremiärer måndag 6/8
Publicerad: 2018-08-02
Ispremiärer
I Weda Skog Arena på måndag den 6/8 klockan 16:50 går både dam- och herrlaget på is för första gången för säsongen 2018/2019. I samband med ispremiären blir det bland annat spelarpresentationer och Fans Corner. Entré sker via stora huvudentrén i Tegera Arena.

Hockeysäsongen närmar sig och det är dags för lagen att återigen beträda isen. På måndagseftermiddagen den 6 augusti blir det spelarpresentation av lagen i Weda Skog Arena följt av träningspass för såväl dam- som herrlag samt Fans Corner i Sportbaren. Ett gott råd är att komma i god tid för att få en bra plats, då intresset för att se första ispasset varit stort de senaste säsongerna och antalet platser är begränsade i Weda Skog Arena.

Tidsschema
16:00 Entrén och souvenirbutiken öppnar. Parkering och ingång vid Tegera Arenas huvudentré.
16:50 Spelarpresentationer för både dam- och herrlag
17:10 Träning Leksands IF herrlag i Weda Skog Arena
18:10 Träning Leksands IF damlag i Weda Skog Arena
18:30 Fans Corner i Sportbaren

Kiosk och souvenirbutik
Kiosk kommer att finnas öppen med kaffe och enklare fika. Souvenirbutiken i Sparbanksfoajén, Tegera Arenas entréhall, öppnar kl 16:00.

Biljettförsäljning
Biljettavdelningen finns på plats för att svara på dina frågor gällande säsongsbiljetter och kommande biljettsläpp. Det finns även möjlighet att teckna ditt säsongskort på plats inför den kommande vintern.

Välkommen in till en svalkande kyla i Weda Skog Arena den 6 augusti!

Richard Brasar