Läktarplatser kvar till 100-årsfesten
Publicerad: 2019-10-24
100-årsfesten
Parkettplatserna till 100-årsfesten på lördag är fullsatta, men läktarbiljetter finns fortfarande kvar. Biljett till såväl parkettplats som läktare berättigar till efterfesten i Tegera Arena som kommer att vara Dalarnas största festplats denna helg!

Tegera Arena öppnar klockan 18.00 på lördag, och scenshowen startar klockan 20.00. Parketten med 800 personer är slutsåld men det finns platser kvar på läktaren. Efterfesten efter scenshowen pågår till kl 02.00 för dig med biljett på parkett- eller läktarplats under scenshowen. På efterfesten underhåller VDJ Simon Matsuyama och Svenne Rubins.

För dig som till exempel kommer från herrarnas bortamatch mot Brynäs i Gävle finns möjlighet att äta i Puck Munthe innan scenshowen, och sedan sätta dig på läktaren för att avnjuta festen tillsammans med alla andra. I Puck Munthe serveras kalvfrikadeller i tomatsås med rostad potatis samt torsk med äggsås och kokt potatis. Till detta serveras självfallet sallad, smör och bröd. Priset för maten i Puck Munthe under lördagskvällen är 175 kr.

För läktarplats, som även innefattar efterfesten, bokar din biljett här

Välkommen till partyt!

Richard Brasar