Måndagens biljettsläpp skjuts upp
Publicerad: 2020-03-13
Biljett
Biljettsläppet till hemmamatcherna i Direktkvalet till SHL som var planerat att starta på måndag skjuts upp på grund av det osäkra läget.

Under fredagsförmiddagen kom besked att HockeyAllsvenskan tillsammans med Svenska Ishockeyförbundet har beslutat att tillfälligt pausa allt spel i Hockeykvalet. Detta innebär givetvis i sin tur att det i nuläget är oklart när matcherna kan spelas i kvalifikationsspelet till Direktvalet till SHL.

Detta tillsammans det allmänt oklara situationen till följd av coronavirusets spridning gör att Leksands IF nu väljer att skjuta upp det planerade biljettsläppet till kvalmatcherna i Direktkvalet till SHL.

Information inför ett senarelagt biljettsläpp kommer att kommuniceras ut så snart beslut tagits i frågan.

Richard Brasar