Vi bjuder på fika!
Publicerad: 2019-02-07
Biljett
I samband med fredagens hemmamatch mot Almtuna finns biljettavdelningen på plats i Sparbanksfoajén, Tegera Arena. Kom och förläng ditt säsongskort hos oss, så bjuder vi på kaffe och kaka.

Vi har skickat ut ett säsongskortserbjudande till kommande säsong, för alla befintliga säsongskortsinnehavare (sittplats).
Du som väljer att förlänga ditt säsongskort senast den 8 mars kommer att få ta del av ett unikt 100-årspaket, jubileumssäsongen till ära.
Om du ännu inte har hunnit förlänga, är det med andra ord ett perfekt tillfälle att göra det i samband med fredagens hemmamatch.
Förhoppningsvis får du då även på köpet vara med och fira sjunde raka segern!

Vi ses i arenan!

Har du ännu inte fått något mejl/brev? Kontakta oss på [email protected] eller träffa oss i arenan i morgon, fredag, så hjälper vi dig.

Leksands IF