Sittplats från 130:-
Publicerad: 2019-10-10
Biljett
Nu på lördag klockan 18.00 släpps pucken mellan Leksand och Linköping i Tegera Arena. På säsongens hittills fem hemmamatcher har vi tillsammans fixat ett finfint publiksnitt på knappt 6 300 besökare per match! Hur många kommer på lördag?

Det finns fortfarande biljetter kvar och du säkrar din plats här!
Sittplatsbiljetter finns från 130:-

Biljettavdelningen på plats

I samband med matchen finns delar av biljett- och marknadsavdelningen på plats i Sparbanksfoajén.
Kom gärna och hälsa på oss så hjälper vi dig att säkra din plats till landskampen mellan Sverige och Tjeckien, 7 november, samt 100-årsfesten den 26 oktober.

OBS! Du som säsongskortsinnehavare har din plats till landskampen reserverad till och med den 15 oktober. Kom ihåg att logga in på biljettsidan och betala biljetten senast detta datum, eller så hjälper vi dig som sagt gärna på plats i arenan på lördag.

Vi ses!

Leksands IF