Samtal från Martin Karlsson?
Publicerad: 2019-05-20
Biljett
Du som hade säsongskort under den gångna säsongen, men ännu inte har hunnit förlänga: På onsdag eftermiddag kommer någon av spelarna från årets herrtrupp att ringa till dig för att påminna dig om hur viktigt det är att du förlänger i tid.

Det är som bekant ett riktigt stort tryck på säsongskortsförsäljningen, och vi kommer därför inte att ha möjlighet att hålla din plats längre än till och med den 31 maj. Därefter kommer din plats att erbjudas någon annan.

Större delen av de som hade säsongskort förra säsongen har redan säkrat sin plats till kommande säsong, men för att hinna kontakta er som ännu inte har hunnit förlänga har biljettavdelningen kallat in förstärkning från herrlaget.
Ha telefonen nära till hands under onsdag eftermiddag, så får du dig säkert ett samtal från Martin Karlsson, Johan Fransson, Axel Brage eller någon annan från truppen.

Och kom ihåg: Som säsongskortsinnehavare behåller du din plats i arenan under säsongens samtliga hemmamatcher – inklusive eventuella kval- eller slutspelsmatcher. För alla som förlängde sin sittplats senast den 8 mars, eller ståplats senast den 5 april, ingår även 100-årsmatchen. I annat fall krävs en separat biljett till denna match.
Läs mer om säsongskortet här

Och meddela oss gärna om du redan nu har bestämt dig för att inte behålla din plats, så att vi kan erbjuda den till någon annan.
Vi kommer att öppna upp B-sektionen denna säsong, så hör av dig om du är sugen på att flytta upp.

Hade du inget säsongskort förra säsongen, men funderar på att skaffa ett till kommande säsong? Skicka ett mejl till oss med ditt namn och telefonnummer, så kan spelarna även kontakta dig på onsdag.

Frågor? Hör gärna av er till [email protected] eller 0247-644 00 så hjälper vi dig.

Tack för att ni är med och stöttar laget, från första till sista match!

Leksands IF