Superonsdag i Tegera Arena
Publicerad: 2018-03-13
Hemmamatcher
På onsdag den 14 mars är det rejäl hockeyfest i Tegera Arena då såväl J20 som Dam spelar slutspelsmatcher på hemmaplan. Här hittar du all info du behöver inför matcherna.

Under onsdagen inleder såväl J20 som Dam sina respektive slutspel, och man gör det med hemmamatcher i Tegera Arena. J20 tar emot HV71 klockan 16:00 och LIF Dam möter MODO Hockey med start kl 19:00.

Entré
Entré sker i Sparbanksfoajén i stora huvudentrén på den västra sidan av Tegera Arena. Det är frivillig entréavgift och intäkterna går självklart till dam- och juniorverksamheten. Vid entrén finns laguppställningar att få inför respektive match.

Mat och kiosk
Puck Munthe håller öppet i Sparbanksfoajén med mat, dryck och fika från klockan 15:30. Kiosken kommer att vara öppen på den västra sidan mot entréhallen.

Aktiviteter i entréhallen
Matchvärd under onsdagen är Dalarnas Försäkringsbolag som kommer att hålla till entréhallen. Stanna gärna till för att se vad de har på gång.

Livesändningar
Kan du inte vara på plats i Tegera Arena för att se matcherna på plats sänds de i vanlig ordning via webben med full produktion med kommentatorer, repriser, intervjuer och grafik. Matcherna hittar du på Svenskhockey.TV.

Richard Brasar