Legendarernas tröjor på auktion
Publicerad: 2019-09-01
Auktion
Nu har du chansen att buda hem någon av de matchtröjor som legendarerna burit under 100-årsmatchen. Utropstider för de olika tröjorna är mellan 16:10-20:00 söndagen den 1 september.

Samtliga 47 auktionsobjekt har utropspriset 500 kr och avslutas mellan kl 16:10-20:00 söndagen den 1 september. Matchtröjorna i auktionen är de tröjor som legendarerna burit under 100-årsmatchen den 24 augusti. Spelarna kommer att signera respektive tröja efter matchen.

Klicka här för att komma till auktionssidan.

För att lägga ett bud krävs det att du skapar en inloggning till auktionssidan. Ifall du tidigare varit med och lagt bud i våra auktioner använder du samma inloggning som tidigare. Har du glömt ditt lösenord klickar du på "Glömt lösenord" under inloggningsformuläret. Bredvid "Glömt lösenord" finns även en länk "Problem med att logga in" där du kan se information ifall du har problem att logga in. Om du upplever problem med att skapa konto eller lägga bud, kontakta Richard Brasar på mail [email protected].

Richard Brasar