Säsongskort 2019/2020
Publicerad: 2019-04-09
Biljett
Efter den gångna veckans lika spännande som fantastiska avslutning på säsongen har frågorna om säsongskort till kommande säsong strömmat in till biljettavdelningen. Vi är många som ser fram emot härliga hemmamatcher mot lag som Färjestad, Djurgården och inte minst - derbyn mot Brynäs, och nu kan vi glädjande meddela att vi har släppt upp säsongskortsförsäljningen. Se till att säkra en plats i arenan till säsongen med stort S!

Det är ju nämligen inte vilken säsong som helst som vi har framför oss. Utöver comebacken i SHL är det även så att säsongen 2019/2020 innebär att Leksands IF firar hundra år som förening!
En jubileumssäsong som väl ingen vill missa.

Som säsongskortsinnehavare behåller du din plats i arenan under säsongens samtliga hemmamatcher – inklusive eventuella kval- eller slutspelsmatcher.
Observera dock att 100-årsmatchen endast ingår för de som förlängde sin sittplats senast den 8 mars, eller ståplats senast 5 april, i annat fall krävs en separat biljett.

– Utan fansen och stödet på läktaren är vi ingenting, sa lagkapten Martin Karlsson efter en av kvalmatcherna på hemmais, och det är med största säkerhet ett uttalande som hela laget kan skriva under på.
Nu laddar vi tillsammans om för en ny säsong – en säsong i Sveriges högstaliga SHL. Du är väl med?

LÄS MER OCH BOKA DITT SÄSONGSKORT HÄR

Frågor? Hör gärna av er till [email protected]

Obs! Du som hade säsongskort även förra året, men ännu inte har hunnit förlänga, kommer att få ett utskick under veckan med information om hur du gör för att behålla din plats.

Leksands IF